INGINER/TEHNICIAN CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI PODURI
Far Foundation, Divizia Drumuri și Poduri, dezvoltă echipa cu noi roluri de Tehnician/Inginer Construcții Drumuri și Poduri. Dacă ai un profil tehnic, îți place munca de șantier și vrei să contribui la dezvoltarea României alături de noi, te potrivești în echipa noastră.
Descrierea postului:
- Coordonează și organizează activitățile de execuție a lucrărilor în conformitate cu prevederile documentațiilor tehnice, ale normativelor în vigoare și ale procedurilor tehnice de execuție, conform standardelor și termenelor contractuale
- Asigură respectarea tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producție precum și buna utilizarea conformă a utilajelor de pe șantierul
- Verifică planurile de execuție, identifică neconformități, propune soluții de remediere/îmbunătățire
- Studiază detaliile de proiectare și documentația tehnică necesară pentru lucrările de construcție
- Urmărește execuția lucrărilor pe șantier pentru respectarea standardelor și a termenelor de execuție
- Întocmește cartea construcției, situații de lucrări, rapoarte de lucru, procese verbale și alte documentații tehnice specifice
- Monitorizează bugetele alocate, necesarul și aprovizionarea cu materiale
- Colaborează cu toate funcțiile interne și externe pentru realizarea obiectivelor
Profilul candidatului:
- Absolvent al Facultății de Construcții, specializare CFDP sau calificare Tehnician/Maistru CDP
- Experiența în construcția de drumuri constituie avantaj, dar dacă ne convingi cu potențialul, motivația și determinarea ta, poți aplica pentru programul intern de dezvoltare a carierei în Far Foundation
- Abilități de organizare, planificare și coordonare
- Abilități de comunicare și relaționare
- Flexibilitate și dinamism
- Orientare spre creștere și dezvoltare
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări/relocare în zona șantierului
Beneficii:
- Investim în dezvoltarea oamenilor (evoluție în carieră și creșteri financiare periodice)
- Cazare asigurată pe perioada de deplasare
- Masă servită la locul de muncă
- Mediu de muncă dinamic și flexibil
- Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Dacă ți-am atras atenția, dar încă nu ești sigur, te provocăm la o discuție. Hai să decidem împreună!
Aplică pe LinkedIn, Ejobs sau trimite un CV pe recrutare@fargrup.ro
INGINER/ȘEF ȘANTIER CONSTRUCȚII CIVILE
Far Foundation, Divizia Drumuri și Poduri, dezvoltă echipa cu noi roluri de Inginer/ Șef Șantier Construcții Civile. Dacă ai un profil tehnic, îți place munca de șantier și vrei să contribui la dezvoltarea României alături de noi, te potrivești în echipa noastră.
Descrierea postului:
- Organizează, coordonează și monitorizează activitățile desfășurate la obiectivele proiectului pentru care este desemnat responsabil
- Asigură buna desfășurare a lucrărilor pe șantier și respectarea termenelor
- Asigură respectarea riguroasă a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producție, fiind responsabil de utilizarea conformă a utilajelor de pe șantier
- Controlează calitatea lucrărilor pentru asigurarea prevederilor din documentațiile tehnice
- Întocmește documente pentru calitatea lucrărilor
- Participă la întocmirea și depunerea documentațiilor pentru decontare
- Întocmește, centralizează și verifică măsurătorile și antemăsurătorile întocmite de el și de subordonații lui
- Menține relația cu proiectanții și beneficiarii lucrărilor
- Colaborează cu toate funcțiile interne și externe pentru realizarea obiectivelor
Profilul candidatului:
- Absolvent al Facultății de Construcții
- Experiența în construcții civile constituie avantaj, dar dacă ne convingi cu potențialul, motivația și determinarea ta, poți aplica pentru programul intern de dezvoltare a carierei în Far Foundation
- Cunoștințe operare PC: MS Office, AutoCad
- Abilități de organizare, planificare și coordonare
- Abilități de comunicare și relaționare, munca în echipă
- Flexibilitate și dinamism
- Orientare spre creștere și dezvoltare
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări/relocare în zona șantierului
Beneficii:
- Investim în dezvoltarea oamenilor (evoluție în carieră și creșteri financiare periodice)
- Bonusuri de performanță
- Cazare asigurată pe perioada de deplasare
- Masă servită la locul de muncă
- Mediu de muncă dinamic și flexibil
- Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Dacă ți-am atras atenția, dar încă nu ești sigur, te provocăm la o discuție. Hai să decidem împreună!
Aplică sau trimite un CV pe recrutare@fargrup.ro
TEHNICIAN / INGINER OFERTARE – LICITAȚII CONSTRUCȚII
În cadrul Departamentului Licitații, căutăm un Tehnician/Inginer ofertare organizat și proactiv, care să contribuie la îndeplinirea viziunii ambițioase a companiei Far Foundation.
Descrierea postului:
• Urmărirea pe SEAP a anunțurilor cu privire la achiziția de lucrări în domeniul construcțiilor
• Studierea documentației: caiete de sarcini, fișe de date, proiect tehnic, planșe, fișe tehnice
• Întocmirea documentației de calificare/preselecție solicitată în documentația de atribuire
• Încărcarea licitațiilor în SEAP
• Pregătirea răspunsurilor la solicitările de clarificări emise în perioada de analiză a ofertelor
• Realizarea de rapoarte și centralizări
• Menține legătura cu subcontractanți/colaboratori
• Se asigură de primirea la timp și conformă a documentelor, declarațiilor, autorizațiilor necesare procedurilor
• Oferă suport departamentului Licitații pentru realizarea activităților
• Colaborarea cu toate departamentele implicate pentru realizarea obiectivelor postului
Profilul candidatului:
• Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul Ingineria construcțiilor
• Cunoștințe despre achiziții publice/ofertare/licitații în domeniul construcțiilor
• Cunoașterea programului SEAP
• Experiența anterioară într-un domeniu asemănător – minim 1 an
• Foarte bune abilități de organizare și planificare
• Abilități de negociere
• Foarte bune abilități de comunicare și rezolvare de probleme
• Autonomie și proactivitate
• Utilizare MS Office (Excel, Word) – cel puțin nivel mediu
• Limba engleză – nivel mediu constituie avantaj
Beneficii:
• Salariu motivant, care va crește în funcție de performanța și nivelul de senioritate
• Masă servită la locul de muncă
• Apă, ceai și cafea la locul de muncă
• Acces la sala de sport din incinta clădirii de birouri
• Acces la Biblioteca Far Foundation
• Dezvoltare personală și profesională
• Mediu de muncă dinamic și flexibil
• Instrumente de lucru: laptop și telefon
• Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Trimite un CV/aplicație pe recrutare@fargrup.ro și, în măsura în care profilul tău corespunde cerințelor de mai sus, te vom contacta.
MECANIC / AJUTOR MECANIC AUTO
În cadrul Departamentului Mecanizare al Far Foundation, dorim să dezvoltăm echipa cu două roluri: Mecanic auto și Ajutor mecanic.
Ai o minimă experiență în domeniu? Te atrage cariera de mecanic auto și vrei să înveți într-un cadru organizat?
Dacă răspunsul este Da la oricare din cele două întrebări, aplică și hai să ne
cunoaștem!
Descrierea postului:
- Diagnosticarea problemelor mecanice/electrice/electronice ale autovehiculelor
- Executarea lucrărilor de întreținere
- Realizarea reparațiilor la camioane și utilaje
- Gestionarea pieselor de schimb
- Testarea autovehiculelor pentru a asigura funcționarea corectă în urma reparațiilor
Profilul candidatului:
- Absolvent de studii medii tehnice/calificare în domeniu
- Orientare spre învățare, motivație și determinare
- Îndemânare și precizie
- Cunoștințe de bază/experiența în domeniu mecanic sau poți aplica pentru postul de Ajutor mecanic și îți dezvolți cariera alături de noi
Beneficii:
- Salariu motivant, care va crește în funcție de performanță
- Dezvoltare profesională
- Facilități de transport
- Mediu de muncă dinamic și flexibil
- Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Contact:
- e-mail: recrutare@fargrup.ro
- telefon: 0745019662 (Luni -Vineri, între 08.00 – 17.00)
- locație: Feldru, str. Vasile Neacșu nr. 331
În cadrul Far Foundation, avem deschis un rol de Analist mediu, care să se alăture unei echipe dinamice, în plină expansiune.
Descrierea postului:
- Întocmește, îndosarează, arhivează, păstrează evidența documentelor specifice
- Gestionează acte normative de mediu
- Analizează noile proiecte din punct de vedere al necesității de obținere a actelor de reglementare
- Întocmește documentații pentru obținerea de Avize/Acorduri/Autorizații pentru proiectele existente și pentru cele noi
- Realizează verificări privind gestionarea conformă a deșeurilor generate în cadrul șantierelor/stațiilor de producție; verifică întocmirea planurilor și implementarea măsurilor de gestionare a deșeurilor și de reducere a poluării, precum și respectarea reglementărilor de mediu în cadrul societății
- Monitorizează factorii de mediu
- Menține relația cu autoritățile de profil
- Pregătește documente pentru audituri, controale și inspecții
- Colectează date din locațiile grupului de firme, realizează și transmite rapoarte
- Elaborează și coordonează programe de instruire și conștientizare a angajaților privind aspecte de mediu și de gestiune a deșeurilor; organizează sesiuni de instruire
Profilul candidatului:
- Studii superioare – preferabil protecția mediului/știința/ingineria mediului
- Cunoștințe privind legislația în domeniul protecția mediului, gestionarea deșeurilor
- Experiența anterioară într-un domeniu similar (construcții, industrie, mediu) constituie avantaj
- Cunoștințe MS Office (Word, Excel, PowerPoint) – nivel mediu
- Bune abilități de organizare și planificare
- Munca în echipă și rezolvare de probleme
- Foarte bune abilități de comunicare
- Permis conducere categoria B și disponibilitate la deplasări
Beneficii:
- Salariu motivant, care va crește în funcție de performanță
- Masă servită la locul de muncă
- Apă, ceai și cafea la locul de muncă
- Acces la sala de sport din incinta clădirii de birouri
- Acces la Biblioteca Far Foundation
- Dezvoltare personală și profesională
- Mediu de muncă dinamic și flexibil
- Instrumente de lucru: PC/laptop
- Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Trimite un CV/aplicație pe recrutare@fargrup.ro și, în măsura în care profilul tău corespunde cerințelor de mai sus, te vom contacta.
Descrierea jobului
- Administrează echipamentele IT (calculatoare, sisteme de supraveghere etc.)
- Realizează instalarea completă a echipamentelor (inclusiv partea electrică)
- Realizează și întreține rețele pentru punctele de lucru noi
- Realizează mentenanța echipamentelor IT
- Configurează dispozitive IT
- Asigură suport IT (hardware, OS și aplicații standard – office, acrobat, etc.)
- Instruiește colegii privind utilizarea echipamentelor
- Propune și implementează soluții pentru optimizarea echipamentelor/proceselor
- Colaborează cu toate părțile implicate pentru realizarea obiectivelor postului
Profilul candidatului
- Studii medii/superioare tehnice preferabil domeniu IT sau electronic
- Experiență în domeniu (instalare rețele, camere, dispozitive IT)
- Orientare spre învățare și dezvoltare
- Îndemânare și precizie
- Proactivitate și orientare spre soluții
- Seriozitate și promptitudine
- Abilități de organizare și planificare
- Carnet de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări frecvente la punctele de lucru/șantierele companiei
Beneficii
- Salariu motivant, care va crește în funcție de performanța și nivelul de senioritate
- Tichete de masă
- Apă, ceai, cafea la locul de muncă
- Acces la sala de sport din incinta clădirii de birouri
- Dezvoltare profesională
- Acces la Biblioteca Far Foundation
- Facilități de cazare pentru perioadele de deplasare
- Mașină de serviciu în cazul deplasărilor de serviciu
- Instrumente de lucru: PC/laptop, unelte pentru instalare echipamente
- Mediu de muncă dinamic și flexibil
- Alte beneficii conform CCM/politicilor interne
Echipa Far Foundation este în continuă dezvoltare. Trimite un CV pe recrutare@fargrup.ro și, în măsura în care profilul tău corespunde unuia dintre posturile noastre vacante, vei fi contactat de echipa de recrutare.
Contact : recrutare@fargrup.ro
Telefon/WhatsApp. 0745091662
